woensdag 9 mei 2012

De superhelden deel 5

Rineke Hoogerwerf - De Gelaarsde Kat
Ik ben Rineke Hoogerwerf en ik ben 26 jaar. Ik korfbal als sinds mijn zesde, alleen pas sinds drie jaar bij RWA. Ik heb verschillende teams getraind, maar dit jaar heb ik dit even over geslagen. Sinds ik bij RWA zit ga ik mee op kamp als leiding, dus dit wordt mijn vierde kamp. Ik werk als docent wiskunde op het Dalton Lyceum Barendrecht. Ook ben ik mentor van een brugklas MAVO.  In mijn vrije tijd lees en winkel ik graag.

Robin de Jongh - Robin
Mijn naam is Robin de Jongh, 36 jaar en korfbal heel mijn leven al. Binnen de vereniging eigenlijk van alles al gedaan en op dit moment 1 van de 3 TC leden met name gericht op het wedstrijdkorfbal senioren, A en B en ik speel zelf in RWA 4. Ik heb vele kampen meegemaakt als deelnemer, leiding en hoofdleiding. Nu na een paar jaar rust weer actief mee als kampleiding.  In het dagelijks leven ben ik ondernemer. Samen met anderen heb ik onder andere het bedrijf Value2Source B.V. opgezet. V2S richt zich met name op het gebundeld inkopen van niet-handelsgoederen en verschillende soorten inkoopopdrachten. Verder ben ik samen met Esther kerkenraadslid in Poortugaal en houd ik erg van stedentrips en kijken naar andere sporten.

Steven Huizer - Batman
Mijn naam is Steven Huizer en ben op moment van schrijven nog 29 jaar. Ik ben op 7-jarige leeftijd begonnen met korfballen bij RWR en ben alweer enige tijd op de zaterdagen in ons eerste team op het veld te zien. Daarnaast coach ik, met veel plezier, ik al diverse teams sinds mijn 17e levensjaar, van de F’jes tot nu de B1. Vanaf mijn eerste jaar in de senioren ben ik al meegegaan op kamp als leiding, dus alweer een jaar of 11. Ik ben AA-accountant i.o. en werk bij BDO Accountants, evenals mijn waarde vriend Nils de Brons. De tijd dat ik niet aan het werken zijn of korfballen besteedt ik met mijn vrouw Mirjam Huizer graag met TV-series kijken en daarnaast als ik een momentje heb, speel ik graag op de piano of gitaar oh ja en puzelen.

Suzanne Spanjer - Natalie (Charlie's Angels)
Mijn naam is Suzanne Spanjer en ben 21 jaar. ik studeer fysiotherapie in Rotterdam en ben bezig met mijn laatste jaar van de opleiding. Vanaf mijn 7e zit ik op korfbal en doe dit met veel plezier. Eerst heb ik me een aantal jaren ingezet voor de club als coach maar nu ben ik actief in de supver, dit alweer 4 jaar. Dit kamp wordt mijn tweede jaar als leiding. Daarvoor ben ik altijd mee geweest als jeugd/kamplid. Verder hou ik van shoppen, muziek luisteren en sporten.
Thérèse de Jongh - Batgirl
Ik ben Thérèse de Jongh, 32 jaar en ik woon al heel mijn leven in Rhoon. Ik ben begonnen bij korfbalvereniging RWR op 5-jarige leeftijd in Rhoon. Ik had/heb geen ambitie om hoog te korfballen! Na 11 jaar met groente en fruit gespeeld te hebben vond ik het hoog tijd worden om mijn droom waar te maken, namelijk werken met kinderen. Ik doe nu de opleiding PW 3 kinderopvang en zit in mijn laatste jaar. Ik loop nu stage op de HEDO bij de Bubbels bij de verticale groep (0-4 jaar) in Hoogvliet. Ik heb vanaf mijn 14e jaar jeugdteams begeleid en nu met mijn studie kost dat teveel tijd! Het blijft kriebelen! Mijn mooiste uitslag was 45-12 met de welpen!' Nu kan je me op het veld regelmatig vinden achter de bar. Na een paar jaar afwezigheid bij de kampleiding vond ik het nu weer tijd om mij daarvoor in te gaan zetten! Hoelang ik het doe weet ik niet meer! Mijn anders hobby's zijn: zingen, lezen en op vakanties gaan in Fryslan en Zwitserland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten